Sivut

tiistai 3. joulukuuta 2013

JOULUKALENTERI: LUUKKU 3

TÄTÄ ET EHKÄ TIENNYT MINUSTA:

1.Tykkäsin aikaisemmin paljon enemmän kouluratsastuksesta, enkä melkein ollenkaan esteistä.
wannabe dressagerider?

2. Rakastan leipomista.

3. Periaatteessa minulla on/oli kaksi veljeä, joista kuitenkin toinen kuoli pian syntymänsä jälkeen. Tämä tapahtui paljoa ennen minun syntymää. Vasta nyt kuitenkin tajuan, että vaikka hän ei kerennyt pitkään elää niin silti se on periaatteessa miun veli vaikken koskaan ehtinyt siihen tutustua. Toinen veljeni asuu toisella puolella maapalloa.

4. Olen serkuksista nuorin (äitin puolella), jonka takia olen usein "ulkona" kaikesta. Lisäksi suurinosa sukulaisistani asuvat eripuolilla Suomea.

5. Haaveena minulla olisi joskus kaukana tulevaisuudessa ostaa lupaava nuori suomenhevonen ja siitä laittaa itselleni kisaheppa.

6. Oon laiska lukemaan kokeisiin ja arvosanat ovat sen mukaiset.

7. Sain ensimmäisen "oman" lemmikin ihan pienenä. Lemmikki oli kissa ja sen nimi oli Karvinen. Todellisuudessa se on tainnut ollut perheen yhteinen, mutta jotenkin on aina jäänyt sellainen mielikuva että se oli enemmän minun vaikka niistä ajoista en paljoa muistakaan. Todennäköisesti nimi tuli siitä kun kissa oli oranssi väriltään. Sen lisäksi meillä on ollut toinen kissa Kikka, joka oli meillä huimat 20 vuotta, ja lopetettiin muutama vuosi sitten. Ikävä on edelleen kova </3
Kikka <3


8. Olen sotkuisa ihminen -> sen huomaa siitä että huoneeni on aina kuin hirveän pyörremyrskyn jäljiltä. Samoin Jymyn kaappi.
Kaappi saattaa usein näyttää tältä.. Tosin nykyisin siinä on puolikas ovi, joten onneksi miun sotkut ei näy muille :D

9. Rakastan ostaa muille joululahjoja, sekä tykkään tehdä joulukortteja. Nytkin valmiina lähetystä odottaa huimat 20 korttia! Ja ensimmäiset joululahjat ostin jo reilu kuukausi sitten. Ylipäätään siis rakastan joulua ja koristeita ja kaikkea <3
Joulu 2008
Made by mom

10. Tykkään paljon kuvaamisesta, mutta vihaan olla itse kuvissa. Syynä varmaan se etten osaa olla normaalisti ja aina tulee omasta mielestäni huonoja ja epäedustavia kuvia (ratsastuskuvissa tykkään olla!).

c:Iida, näytän mielestäni tässäkin esimerkiksi todella lihavalta..
11. Olen hyvin itsekriittinen ihminen ja ajattelen kaikkea tosi paljon! Kritisoin ja pohdiskelen paljon mielessäni esimerkiksi omaa ratsastustani tai autolla ajamista. Mietin myös paljon miksi hevonen on jonkunlainen ja mitä teen väärin, sekä mietin mistä kaikki johtuu.

12. Vieraiden seurassa olen todella ujo, hiljainen ja arka. En uskalla puhua tuntemattomille paljoakaan, koska pelkään sitä mitä he ajattelevat minusta. Oikeasti kuitenkin olen joskus kovaääninen ja tosi puhelias.

13. Perheessäni on ollut ennen nykyisiä kahta koiraa ennen kolme koiraa. Yhteensä siis viisi eri koiraa on meillä asunut. Ensimmäinen oli Roki labradorinnoutaja, toinen Allu cockerspanieli ja kolmas oli Otto collie.
Otto :)

14. Kuuntelen paljon suomalaista räppiä.

15. Olen saanut yhteensä 24 ruusuketta, kaksi mitallia ja yhden pokaalin.
osa
16. Kun aloitin ratsastuksen niin pelkäsin paljon hevosia.

17. Omistan monta säästöpossua, mutta niissä ei juuri koskaan ole rahaa koska olen huono säästämään.

18. Haluaisin matkustaa joskus ulkomaille jonnekin lämpimään. En ole käynyt koskaan kuin Virossa ja Ruotsissa (Haaparannassa).

19. Olen aina käyttänyt melko vähän julkisia kulkuneuvoja. Kouluun/tallille kuljen yleensä omalla kyydillä. Aikaisemmin skootterilla ja nykyisin autolla. Aikaisemmin jonkun verran linjaautolla talvisin. Junassakin olen ollut vain muutamia kertoja, koska yleensä kun mennään Helsinkiin niin mennään autolla. Joensuu-Helsinki väliä olen lentänyt muutaman kerran lentokoneella.
entinen..
ja nykyinen menopeli

20. En tykkää olla huomion keskipisteenä. Esimerkiksi oli todella tukalaa kun oli rippijuhlat ja kaikki tulivat onnittelemaan ja halailemaan, not my thing! Viihdyn kyllä juhlissa (esim. häissä), mutta vieraan roolissa mieluiten!

21. Olen ottanut kisoissa kuvia kisaradoista ja tosi moni rata löytyy miulla koneelta kuvana. 
Tää rata oli 2011 vuonna Amateur Tour semifinaaleissa Ypäjällä (85cm)
22. Kissojen ja koirien lisäksi minulla/perheelläni on ollut rottia, kaloja ja marsu.

23. Lempinäyttelijäni on Channing Tatum ja kerään leffoja missä se näyttelee. Muutama siis löytyy tuolta leffalaatikosta. mm. Step Up 1 , SUOSITTELEN :)

24. Syön melko paljon roskaruokaa (mäkki <3 ) ja rakastan kokista, sekä sipsejä ja suklaata. En voisi kuvitella eläväni ilman niitä :D Okei, ehkä ilman niitä pärjäisi joo..

25. Tää vuosi on ensimmäinen kun miulla ei ole suklaajoulukalenteria :( Nyyh, onneksi vielä on aikaa ostaa sellainen! Kinder kalenteri ehdottomasti!

26. Olen pitänyt tätä blogia kohta jo kaksi vuotta. Aikaisemmin blogi on toiminut nimillä: Miia & Jymy, sekä This is my life.
 
 Oliko kaikki 26 kohtaa teille tuttuja minusta ennestään vai tuliko joku yllätyksenä? Osasta olen saattanut mainita blogissa aikaisemminkin..

3 kommenttia:

  1. Tiiätkö miten paljon tekis mieli työntää tuo siun kurpitsa järveen XD Varo vaan jättää vielä tien päälle :DD (ei oikeesti, vitsivitsi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootko kateellinen ;) miun kärpänen on luotto <3

      Poista
    2. En ku miulla on nyt luotto mondeo XD kurpitsa on onnellisena paalina

      Poista