Sivut

torstai 17. lokakuuta 2013

Loman aloitus

Alkuviikko on ollu tosi kiireinen. Oon ollu joka aamu aamutallissa, joiden lisäksi vedin ma-ti lyhyen hoitokurssin. Sen lisäksi oon tietysti ratsastanut.
Maanantaina menin Jymyllä käyntiä noin puoli tuntia maneesissa. Tarkoitus vaan taivutella vähän hieronnan jäkeen. Tiistaina menikin tosi myöhäksi, joten tyydyin vaan kävelyttämään ja juoksuttamaan Jymyä noin 20min. Eilen eli keskiviikkona menin Jymyllä valmentajan kanssa maastoon. Jymyllä oli selvästi aivan liikaa energiaa. Eikä maastosta meinannu tulla mitään muuta kuin kaahotusta täysiä eteenpäin. Tänään palauduttiin kuriin ja nuhteeseen, ja tehtiin reilun tunnin koulutreeni. Tuli taas huomattua, että hevoselleni EI SOVI kevyet päivät. Johan se pitäisi minun oppia. Lopuksi sain kuitenkin tehtyä hienoja vastalaukkoja, jolloin poni oli selvästi hyvin ohjan ja pohkeen välissä!

Keskiviikkona olin myös estetunnilla Barolla. Harmi ettei oo mitään uusia materiaaleja, koska tunti meni ihan super hyvin! Vaikkakin taukoa oli taas hyppäämisestä ollut. Baro oli tosi reipas ja kuuliainen. Harjoiteltiin takapäähän voimaa sillä että tultiin kootummassa laukassa esteille. Onnistui Baron kanssa tosi hyvin. Olin myös lainahepalla vielä illalla omistajan pyynnöstä Helkyn kouluvalmennuksessa. Jopas oli mukavaa, ja oikeasti tehokasta mennä toisella vieraammalla hepalla!
Tänään menin lisäksi yhdellä uudella tuttavuus hepalla, meillä sujui tosi hyvin vaikkakin alkuun meinasi olla vähän ongelmia. Tarkoitus silloin tällöin mennä tällä hepalla kun omistaja on reissussa :) Yksi kiva V lisää varaheppajengiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti